FAQ
Du kan sende os en e-mail på support@sofia-copenhagen.dk, hvor vores kundeserviceteam med glæde vil hjælpe dig med alt, hvad du har brug for!
Ja, vi sender til hele verden.
Nogle af vores produkter er placeret og sendes fra Danmark, mens andre sendes fra Kina. Lageret, vi sender dine produkter fra, kan variere afhængigt af lagerbeholdning og efterspørgsel. For at sikre fuld gennemsigtighed er vores produkter ikke fremstillet i Danmark, men produceres generelt i Kina, hvilket sikrer, at du modtager de bedste produkter til de bedst mulige priser.
Da vi bestræber os på at behandle ordrer så hurtigt som muligt, skal du anmode om ændringer/annulleringer inden for 15 minutter efter, at ordren er afgivet. Efter denne tidsramme behandles ordrer automatisk i vores system, og anmodninger derefter vil blive afvist. Din ordre kan dog returneres for fuld refusion, når den er modtaget.
Kontakt os venligst på support@sofia-copenhagen.dk.
Kontakt os venligst, hvis du har modtaget en vare, der er forkert, mangler, og/eller er defekt. Vær venlig at inkludere dit ordrenummer, billeder af varen(e) og eventuelle relaterede referencer, når du modtager din pakke. Vi vil gøre vores bedste for at løse dit problem så hurtigt som muligt.
